نرم افزار موبایل
نوشته شده توسط : عباسی

 

طراحی اپلیکیشن

در سال های اخیر و با توسعه و گسترش کاربرد تلفن همراه های هوشمند، شاهد برجسته شدن نقش این دسته از اسباب در معاش و حتی کسب و فعالیت اکثر وقت ها اشخاص هستیم. از طرفی، حجم نرم‌افزار های تلفن همراه و روی فعالیت وارد شدن کمپانی هایی که به صورت مخصوص، وظیفه پباده سازی این اپ های گوشی را بر عهده دارا‌هستند، موجب گردیده که امروزه، متناسب با نیازهای گوناگون یوزرها، نرم‌افزار های متفاوتی پباده سازی و ارائه خواهد شد. یکی برنامه های اساسی و موردنیاز اکثر زمان ها عمده فروشان، خرده فروشان و حتی عموم، نرم افزار کمپانی پخش میباشد.

این نرم افزار، قابلیت پخش و فروش عمده اشکال مال و مواد غذایی، بهداشتی و … را مهیا ساخته و همه فرایندهای مرتبط با فروش و بازاریابی را رئیس می نماید. استعمال از این نوع نرم‌افزار گوشی، علاوه بر سهولت در دسترسی به کالاها، موجب معرفی هرچه بیشتر کمپانی متبوع و حتی برندسازی شود. به همین ادله میباشد که اکثر زمان ها موسسه ها پخش در سوی وصال به هدف ها و حتی کاهش برخی مخارج خویش، از این اپ به کار گیری می نمایند.

همت نرم افزار کمپانی پخش
پباده سازی و به کارگیری از اپ های کمپانی پخش برای کسب و کارهایی که به نوعی با فروش فرآورده در کل و جزئی، در رابطه می باشند، بیشتر و کاربردی خیس میباشد. در بیشتر پباده سازی های مرتبط با برنامه پخش، قسمتی تحت عنوان دسته بندی کالاهای متعدد در حیث گرفته میشود که استفاده کننده می‌تواند به وسیله این قسمت، به کالای متبوع خویش، دسترسی داشته باشد. اما درین اپ نیز همچون بقیه نرم‌افزار های تلفن همراه، نصیب کاوش نیز وجود دارااست که قابلیت و امکان یافتن سریع خیس کالای مربوطه، وجود دارااست. در پی و بعداز انجام فرآیندهای مرتبط با خرید، کالاهای گزینش گردیده، خریداری و پیشنهاد داده میشوند. برای مثال نکات جذاب اعتنا در‌این نرم‌افزار موبایلی، قابلیت پیگیری و اطلاع از شرایط توصیه میباشد که توسط آن، مشتری میتواند تا لحظه اخذ کالاهای خریداری گردیده، موقعیت آن را مشاهده کند.

تجهیزات اپ کمپانی پخش
معمولا در هنگام پباده سازی نرم افزار پخش، می اقتدار تجهیزات متنوع و گوناگونی را برای نرم‌افزار خویش در حیث گرفت که‌این تجهیزات بسته به نوع همت و استعمال می‌تواند در نرم افزار های موسسات متعدد، مختلف باشد. ولی کلاً، مهمترین امکاناتی که در نرم افزار های پخش، وجود دارااست، عبارتند از: قابلیت و امکان تعیین و تثبیت محصول، رئیس بازاریاب ها و درصد آن ها، قابلیت نام نویسی مشتری و تثبیت کد معرف، کاوش، قابلیت مقایسه کالاهای گوناگون، تثبیت مال از برندهای متعدد، تثبیت توصیه، قابلیت و امکان امتیاز دهی، ارائه ایده ها و پینهادات، قابلیت رابطه با پشتیبانی، قابلیت ارسال نوتیفیکیشن برای اطلاع مشتریان از تخفیفات و یا این که فستیوال های فصلی و… .

مطرح ترین امکان های برنامه های کمپانی پخش
اکران مال
بخش اساسی برنامه کمپانی پخش، لیست کالاها میباشد که استفاده کننده می‌تواند از دسته بندی های جان دار در‌این لیست، کالای خویش را تعیین نماید. از جمله با تعیین یک مال مانند رب گوجه خارجی و کلیک بر روی آن، تحت دسته های این کالا گشوده می گردد و گونه های برندهای جانور به یار و همدم تصویر آن نمایان گردد.

اکران خصوصیات متاع
بعداز تعیین کالای متبوع، همگی ویژگی ها و داده ها مرتبط با مال برای مخاطب، نمایش داده میشود و مشتری می‌تواند علاوه بر تصویر جنس، از داده ها مهمی مانند تاریخ ایجاد و تاریخ انقضاء و یا این که برهه زمانی ارسال و تحویل کالا تعیین گردیده، آگاه خواهد شد.

تثبیت توصیه
بعداز اینکه مخاطب از ویژگی ها کالای خویش، داده ها کافی را کسب کرد می‌تواند آن را به لیست علاقمندی های خویش، بیفزاید. بعد از اضافه کردن یک یا این که تعدادی متاع به‌این قسمت، نوبت به تثبیت پیشنهاد و تعیین روش پرداخت می‌رسد. درین مرحله با اعتنا به قانون ها شرکتهای پخش گوناگون، میتوانید از قابلیت و امکان پرداخت قسطی یا این که عیب گیری، به کارگیری و فاکتور خرید خویش را اخذ نمایید. این فاکتور، دارنده شماره ای میباشد که قابلیت پیگیری پیشنهاد از روش آن ممکن می‌شود.

پیگیری توصیه
مخاطب می‌تواند با به کار گیری از شماره فاکتور خرید خویش و گزینش آیتم پیگیری، از شرایط سفارشات خویش مانند تاریخ خرید و ارسال و همینطور شیوه تحویل و یا این که انقضای آن مطلع گردد.

پنل رئیس
مدیران شرکتهای پخش با به کارگیری از پنل مدیر، قابلیت و امکان اضافه کردن دسته بندی های نو به لیست کالاها را خواهند داشت و همینطور میتوانند عملیات پیگیری و ارسال سفارشات مشتریان را مدیر نمایند.

در صورتی‌که شما هم نیاز مند ساخت و ساز یک نرم افزار کمپانی پخش میباشید همین حال حاضر فرم توصیه ساخت و ساز نرم افزار را لبریز فرمایید تا همیاران ما در او‌لین مجال با شما تماس بگیرند یا این که با شماره های تماس کمپانی اپلیکیشن ساز در رابطه باشید.

 





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: